Φυλάκης Αθανάσιος & Τασσόπουλος Βασίλειος
«Τα εμπλουτισμένα βιβλία Μαθηματικών και
η εφαρμογή τους στην διδακτική διαδικασία με νέες τεχνολογίες.»
Αθανάσιος Γαγάτσης Αντιπρύτανης Ακαδημαϊκών Υποθέσεων Πανεπιστήμιο Κύπρου.
The role of geometrical figures in geometrical thinking - making
students blind or explorers?
Εφαρμογή της Υπερβολικής Γεωμετρίας στο μοντέλο του Poincaré
Δόρτσιος Κων/νος, Μαθηματικός
Τσίντσιφας Γεώργιος, Μαθηματικός
Γεώργιος Καυκούλης - Μελαχροινή-Μελίνα Μπρόζου
Μαϊάμι της Φλόριδας ΗΠΑ
Κατερίνα Καλφοπούλου
Οι δυσκολίες στην κατανόηση των αλγεβρικών μεταβλητών εντός και εκτός αναφορικού πλαισίου – μια διδακτική παρέμβαση.
Jollanda Shara
Department of Mathematics &
Computer Science. Faculty of Natural Sciences. University " Eqrem
Cabej". Gjirokaster.
"Benefits from Integrating History of Mathematics intoTeaching".ΧΑΡΙΤΙΔΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑ
ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
"Η αναγκαιότητα της δραστηριότητας & ο ρόλος του μικροπειράματος στην κατανόηση μιας μαθηματικής έννοιας - Παραδείγματα διδασκαλίας με βάση το Αναλυτικό Πρόγραμμα των Πιλοτικών Σχολείων"
Άρης
Μαυρομμάτης
Μαθηματικός, Καθηγητής Εθνικής Εστίας Επιστημών Επιστ. υπεύθυνος εκπ. προγράμματος ¨Τέχνη και
Μαθηματικά» Μουσείο Ηρακλειδών – Θησείο Αθήνα
Αποστόλης
Παπανικολάου
Μαθηματικός,
Καθηγητής Εθνικής Εστίας Επιστημών Επιστ.
υπεύθυνος εκπ. προγράμματος ¨Τέχνη και Μαθηματικά» Μουσείο Ηρακλειδών – Θησείο
Αθήνα
Σοφία
Σταθοπούλου
Δασκάλα-Μαθηματικός,
Συντονίστρια θετικών μαθημάτων Αρσακείων δημοτικών σχολείων
Η Γεωμετρία της γραμμικής προοπτικής μέσω αλληλεπιδραστικού διδακτικού εκθέματος.
Πούλος Ανδρέας
Μαθηματικός
ΜΙΑΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝΜαθηματικός
Τσίτσιλα Αντιγόνη &
Μπουτσιούκη Νίκη- Μυρτώ
Οι αναπαραστάσεις τωναριθμητικών ποσοτήτων μέσα από πίνακες ζωγραφικής.